سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس را در مال وى دو شریک است : وارث و حوادث . [نهج البلاغه]
شاخص
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» درد دلهای نو

یک روز تمام هم وغم من مملکت بودواسلام و جوانان و... امروز چنان گرفتار زرق و برق و پول و دنیا شده ام که هیچ شباهتی به آن جوان دیروز ندارم قادر به درک آن روز ها نیستم راستش اینقدر بدشده ام که نمیتوانم به آن روزها فکر کنم ای خدا به فریادم برس خیلی از توودوستا ن تو فاصله گرفته ام فاصله ی من وتو چطوری کم میشه؟بادعا با ادا با زر ؛ زور یا تزویر؟ من هیچکدام از اینهارو ندارم وبلد نیستم توخودت دستمو بگیر ونجاتم بده  خدایاخدایاچی بگم چی بنویسم؟کمکم کن من دارم غرق میشم !



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » پوریا گلی ( چهارشنبه 89/2/15 :: ساعت 8:35 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

درد دلهای نو
شهدا چراغهایی تا ابد مشعشع
بهترین دعا در شب قدر؟!!
علی
چرا عمر نوح وصبر ایوب؟

>> بازدید امروز: 4
>> بازدید دیروز: 2
>> مجموع بازدیدها: 14346
» درباره من

شاخص

» فهرست موضوعی یادداشت ها
خدا -غرق -کمک-دنیا . شهید .
» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب